دیدار سفیر ایران با قائم مقام وزیر خارجه اتریش-راهبرد معاصر
ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان انفجار‌های شدید در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف رام‌الله و قدس اشغالی وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد دفاع تمام عیار بایدن از ترور سید حسن نصرالله نجباء: حزب‌الله می‌تواند جنگ را مدیریت کند؛ حتی فراتر از لبنان نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد

دیدار سفیر ایران با قائم مقام وزیر خارجه اتریش

در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران با قائم مقام وزیر خارجه اتریش درباره مناسبات دوجانبه و همچنین روابط ایران و اتحادیه اروپا گفت‌وگو شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 03
کد خبر: ۱۸۲۳۴۹

به گزارش راهبرد معاصر. «عباس باقرپور اردکانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در وین با «لاونسکی تیفنتهال» قائم مقام وزارت خارجه اتریش دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

 

در این دیدار ضمن گفت‌وگو درباره آخرین تحولات بین‌المللی، مناسبات کنونی ایران و اتحادیه اروپا و همچنین روابط ایران و اتریش مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

اول فروردین ماه سالجاری نیز «الکساندر شالنبرگ» وزیر خارجه اتریش در گفت‌وگوی تلفنی با امیرعبداللهیان با ابراز تاسف از شرایط ایجاد شده در روابط ایران و اروپا، ابراز امیدواری کرد با رفع موانع، پویایی و تحرک مثبتی در روابط ایران و اروپا ایجاد شود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار